STEM kombi u Perivoju Vladimira Nazora
13 srpnja, 2023JAVNI NATJEČAJ za davanje u zakup prostora za smještaj dva (2) automata za napitke i snack s priključkom za električnu energiju
15 siječnja, 2024RADIONICA: KOPNENI EKOSUSTAV – BIOCENOZA ŠUME
Učenici uključeni u GLOBE program na Prirodoslovnom odjelu Narodnog muzeja Zadar sudjelovali su na radionici Kopneni ekosustav – biocenoza šume i pobliže upoznali karakteristične stanovnike šume te ponovili pojmove vezane za odnose u kopnenom ekosustavu. U prvom dijelu radionice učenici su potpomognuti pitanjima muzejske savjetnice Snježane Vujčić Karlo usporedili dva predatora naših krajeva – vuka i čaglja. Učenici su uočili razlike u građi, prehrani, načinu života čak i glasanju ove dvije zvijeri i raspravili o njihovom položaju u hranidbenom lancu te opasnosti koju oni predstavljaju, ali i opasnostima koje njima prijete. U drugom dijelu učenici su imali priliku vidjeti preparirane muzejske izloške i drugih stanovnika šume pa su uz već spomenute vuka i čaglja vidjeli risa, jazavca, lisicu, puha, lasicu, europskog tvora, sovu, zeca, kunića i divlju svinju te raspravili o njihovoj ulozi u biocenozi šume. Nakon toga učenici su se podijelili u dvije grupe i u natjecateljskom duhu zaigrali jednu prilagođenu verziju igre Jamb i popunili pojmove koji su nedostajali. Grupa koja je prva popunila sve pojmove je pobijedila i zaslužila pljesak od poražene ekipe.
Nakon toga učenici su se podijelili u dvije grupe i u natjecateljskom duhu zaigrali jednu prilagođenu verziju igre Jamb i popunili pojmove koji su nedostajali. Grupa koja je prva popunila sve pojmove je pobijedila i zaslužila pljesak od poražene ekipe.
Odlazak u muzej oblik je izvanučioničke nastave koji ne ovisi o vremenskim prilikama. Učenici uključeni u GLOBE program ovim su posjetom pomoću izvorne stvarnosti proučili organizme koje inače nemaju priliku vidjeti uživo (uočili su i komentirali veličinu organizma, boju i sl.), a to nam je bio odličan uvod za našu sljedeću terensku nastavu u Perivoju Vladimira Nazora i biometriju.